Julle eller fetma.

Okej näe inte riktigt så vare men har velat börjat dansa nu alldeles föör länge! fick nog och tg tag i det så nu är .
Jag provade dansa med Shining igår och var säker på att det skulle vara för svårt för mig men hade inget att förlora..
Och ja det var väldigt svårt och ansträngade men så sjukt kul! jag tror man nu efter andra träningen kan säga att jag är den "nya" som ingen vill ha menmen..
Riktigt kul vare och gruppen är så härlig, kände mig varmt välkommen ändå!

Och ja annars så vet jag att jag inte bloggat på jätte länge jaa aldeles för länge där också men ska försöka!!!!!

Inga bilder har jag heller så ni (mamma) får nöja er med denna från i Somras <3


Kommentarer
Postat av: christina

kul!! välkommen till julle! ;) /en random julletjej som inte känner dig men som kände för att agera trevlig och visa lite värme

2011-12-10 @ 20:56:12
URL: http://christinalarsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0