Bromanhäng #1

Åkte till skolan, såg en film, rita lite, prata some french och stack till Linnea bah! där frossa vi i oss allt vi såg sen stack vi tillbaka till skolan för en fet infokväll för alla 96:or!
Hehe filmade lite, åt lite godis, skrämde skiten ur alla och kika lite film! men Bengan och dem...
- Här, ta en kasse!
- Nej vi går här!!
- Ska jag visa er till samhälle eller någonstans?
- Nej vi går här!!!
- Behöver ni hjälp att hitta någonstans?
- MEN VI GÅR HÄR!!!!! OM DU SÄGER SÅ EN GÅNG TILL, JAG SVÄR, TAR PÅSEN ÖVER HUVVE DITT OCH KVÄVER DIG!!!
Där har ni min dag, imorrn händer något väldigt spännande, men det tänker jag inte berätta! ^^ (THEHE)
Aja det här kan nog vara världens sämsat blogg men jag vägrar att ge upp, mitt tredje jag vill fortsätta, kan ju berätta en rolig sak...
I början när jag börja på broman så gick det en tjej i våran klass, hon fick frågan "vad är ondska för dig?" och hennes svar blev "det är mitt tredje jag" SCHIZO!!!
hEHE älskar Estet!!........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0