Bromanhäng #2

Andra bromanhänget idag, kom till skolan kl 9 och åkte hem kl 21! #ambitiös tjej!!
Aah iaf så satt jag vid final cut hela kvällen och fick lite help av tha proo's (ehe) men japp så vare, så nu jäklar ska jag kasta ut datorn i lillfjärrn och inskaffa en ny! (inmydreams)
Kanske nån gång, när jag blivit regissör! lovar att köpa en mac till alla läsare jag har då! det vill säga 2 st! en av dom är en fake person som jag gjort själv..
Aja bromanhänget var ju kult iaf...
Hehe första bilden på Mamma och Jimpen sen min sötaste  snällaste och bästaste http://lonkanlinnea.devote.se/ sen nån random bild från växthuset! alla knäppta med min usla filmkamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0