En hatisk person

Jag läre sluta klaga på allt och alla alltså men det sker mest för att jag tittar på Fb, "gilla det här så" INGEN BRYR SIG fast det är ju det folk gör men lägg ner bara! snälla!
borde egentligen ta bort Fb, "put a smile on your face" så ser det ut som dom har brännsår över hela kroppen och badar i sprit!
Snart kommer "gilla det här annars skjuter jag din familj" eller vrf inte "idag dog min käraste farfar, rip, älskar dig" så lägger dom upp en bild när dom knäpper kort på sig själv halvnaken, Bra där Bra!

Aja idag kom det snö. som alla skrivit på Fb. om jag skulle räkna alla som skrivit det på fb så skulle det bli fler än antalet vänner jag har på Fb!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0