Final cut...

Sitter på film och försöker förstå mig på final cut! men eftersom att vi har den segaste, gammlaste (inte äldsta) datorn i världen och absolut inte en Mac så blir det svårt att fixa final cut till den, därför tvingar jag nu pappa att ixa Sony Vegas till våran skrothög, jag bryr mig inte hur men bara han får tag på det!!!
Sen kommer jag sitta vid våran dator resten av mitt liv och mitt sociala liv kommer åka enda ner i helvetet!
Här är en otroligt fin bild från våran naturvetenskaps lektion idag då vi fick lära oss om hur en jävla atom är uppbyggd! men jag menar vem kommer inte ha nytta av det liksom!? alla behöver få chansen att få veta det!? ELLER.. aja och det två personerna som är med på bilden är mina kära classm8s, riktigt sköna dom alltså... HA-HA-HA dom har inte sagt ett ord sen vi börja, börjar misstänka att dom inte bara är tvillingar utan seamesiska tvillingar! på något sätt måste dom ju sitta ihop!? i will find it out.
Nu ska jag fortsätta att skriva svordomar och slå mig själv tills jag förstå mig på Final cut, HÖrshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0