Fotograf för en kväll!

I fredags efter skolan så åkte jag hem och la mig i soffan medans dom flesta nog redan då börja tagga för G-festen! jag hade bestämt mig för att bara hänga utanför en stund men när min svikare till kompis sa att hon inte kunde (fast jag gillar henne ändå) så blev jag fast hos mormor!
Jag har världens bästa mormor men det är bara så att det går inte att gå igenom hennes hus utan att lukta rök när man kommer ut! om ni vill ha cacer så är det the place to be! nej förlåt nu var jag hemsk!
Men aja efter att ha sett lite på idol (som jag hatar) så fick jag ett sms av räddaren i nöden (Sacke) som sa att han behövde en fotograf som kunde knäppa lite kort på G-festen...
Jag tveka inte utan drog dit lite senare och fick komma in gratis och allt tack vare honom!
Resten av kvällen hängde jag där med Sacke och kameran och skrattade åt alla som var stupfull!
Här har ni lte av vårat mästerverk!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0