Tweet-lan

Igår hoppa jag och Linnea Koskosen, nej vi har inte valt att gå den kursen själv, men vem fan måste veta vilka penslar leonardo Dicapro har använt när han målat den där jävla Lisa!
Och näe jag vet faktiskt att det var Da vinci som gjort den men Dicapro är antagligen snyggare satt...
Ah iaf så hoppa vi den för att en en gång bege oss ner i Bromans källare och hjälpa trearona med filmen som jag och Linnea var med i förut..
Fett scary shiet där nere alltså men filmen kommer nog bli grym, säger inget mer!
Sen gick jag hem i mörkret och senare åt jag och Linnea hemmagjord pizza som var ASGOD.
Sen drog vi till helvetet (donken) och inte gjorde ett piss men vi lyckades få med några galna tweetare som gjorde min kväll lätt!
Jennifer, Henrik, Wille, Fippe och Malva och sedan väntade en lång natt med en rad av skräckisar.
2 timmar av mitt liv bara försvann sådär! en av dom sämsta filmerna jag nånsin sett...
Stay Alive! TITTA ALDRIG PÅ DEN, ni kommer ångra er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0