Vad säger man..

Livet rullar på! Hejdå.

Hehe nämen seriöst har inte haft nåt att skriva om fast egentligen så har jag ju det, aja igår bowla vi med klassen och jag sög, ingen skräll!
Men japp så vare sen fick vi fika av lärarna som blev dyrare än bowlandet (tjock)
Efter det åkte vi tillbaks till skolan för lite Bromanhäng! jag åh Linnea hade äntligen filmat klart dan före men fyfan vad kallt det var!
eftersom att vi spelat in första delen för några veckor sen även fast det inte var så länge sen så var det ju fortfarande kallt!
men japp så igår satt jag å Linnea och Sacke och redigera den där jäkla filmen som förhoppningsvis blir klar...nån gång... Final cut </3
sen har ju även pappa fixat Sony Vegas hemma på datorn satt mitt liv blir ju inte direkt socialare med tiden!
Sen har ju inte jag en Iphone så det blir as fula bilder med min mobil! så bloggandet från den blir inte grym men tror faktiskt att jag ska ladda över lite skit från mobilen nu såå bilder kanske kommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0