Ska dra till Thailand och rädda lite elefanter bah

Många av er skulle kanske vägra, skratta eller helt enkelt bara bläddra förbi när ni såg en artikel om sånt här men inte jag!
Haha djurvän som jag är funderar nu jag och mormor på att starta detta sommarlov med två veckor i Thailand, vet ju att vädret inte är så jävla Azuum i Thailand på sommarn men vafan Let it rain over me! drar inte dit för att bli brun ändå..
Har iallafall hittat volontär jobb eller vadfan det nu heter i Chiang mai där en kvinna öppnat ett ställe där dom tar hand om gamla elefanter! kanske fånigt men inte bryr jag mig!
En vecka åt att leka, mata och tvätta elefanter och en vecka till att bara semestra!
Ja det låter bra! så nu ska jag spara för kung och fosterland, i sommar ska jag till Thailand!
 



Kommentarer
Postat av: Miranda

Ååh det skulle jag också vilja göra ju! :D

2012-01-16 @ 23:21:25
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0