swedish house mafia

Okej jag kan nu säga att jag haft ett av dom bästa dygnen i mitt liv!!!
Igår morse åkte jag och Amanda tåg mot huvudstaden för att se Swedish house mafia, One last tour!
Allt började när jag hoppa på tunnelbanan medans Amanda blev kvar utanför! hennes blick när tåget rullar iväg är bland de roligaste jag sett i mitt liv!
Sen blev det lite kaos där på dagen och vi gick i 2 timmar och letade efter Subway!
Aja på kvällen tog vi tunnelbanan mot Friends arena!
Det tråkiga är ju att dom snart kommer att splittras men förhoppningsvis kanske dom inser att det går bättre när dom är alla 3!
Här är några snuttar från gårdagen (inte jag som filmat)

Kommentarer
Postat av: jossi

Haha blev mycket kommentarer nu men asså FYFAN VAD SJUKT!!!!

Svar: Ja tveka inte nästa gång med att beställa biljetter, dock är det ju deras sista turné nu men det finns ju fler!
magda

2012-11-26 @ 17:52:14
URL: http://sumpens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0