Know that feeling bro?

Har tänkt på en grej mycket på senaste tiden, jag bor i lilla Hudiksvall, vaknar på morgonen, går till skolan, kommer hem, äter, och tränar sen sover jag.
Samma sak varje dag.
Dag in och dag ut går jag och bär på samma fråga, Lever jag mitt liv till fullo!?
Kan jag göra mer!? jag vet att alla måste gå igenom den här tiden och jag älskar mitt liv osv, men på nåt konstigt vis så känns det som att jag inte njuter av mitt liv tillräckligt och jag vet inte vad jag kan göra för att göra det heller.
Men samtidigt vill jag inte längta tills jag går ur skolan, för jag vet att jag kommer längta tillbaka till den tiden jag lever i nu, så jag har bestämt att inte längta för mycket efter saker och ting. Men ibland är det svårt, men tänk då när ni sitter på erat tråkiga jobb och tänker tillbaka på den tiden ni lever i nu, ta vara på den!
Gör något av varje dag, sitt inte inne, lämna mobilen hemma, och testa nya saker som sticker ut från vardagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0