15 things

Här kommer ett litet inlägg för er som läser min blogg men som kanske inte känner mig så väl. 15 ganska så konstiga saker om mig själv.
 
1. Mitt hår och mina naglar växer för fort!
2. Jag kan inte kissa ute som andra tjejer (kissar på mig själv då)
3. Sover som bäst när jag sover själv.
4. Tycker annorlunda människor är intressanta (inte dom som försöker utan bara dom som är helt enkelt)
5. Vill inte jobba med människor dvs, barn, äldre, utvecklingstörda.
6. Har alltid och kommer alltid älska älvor och sjöjungfruar. (haha)
7. Har aldrig varit och har otroligt svårt att bli kär på riktigt men otroligt lätt att bli kär i kändisar (skrattretande lätt)
8. Älskar parmaskinka.
9. När jag blir stor vill jag bli Rihanna (om inte så regissör)
10. Älskar trolleri.
11. Älskar skräckfilmer.
12. Är väldigt så folkskygg.
13. Har ganska så lätt att läsa av folk.
14. De bästa skämten ska antingen vara taskig mot mig eller kunna få andra att gråta.
15. Är ganska så gammal i sinnet ibland men otroligt barnslig när det kommer till vissa grejer.
 
Detta blev en ganska så tråkig lista men aja, en bättre kanske kommer! nu vet ni iallafall lite mer om mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0