En dag man kan leva på

3 Augusti skulle ju tydligen bli årets varmaste dag och varmt blev det, startade dagen med att ligga vid poolen, cyklade sedan vidare mot maln för att spela klot med släkten, det årliga tolvslaget! Där gick det rätt så bra men inget pris för mig.
Åkte iallafall hem sen och tittade på The Purge med syskon och m.fl. den var absolut inte så bra som jag tänkt mig men bra idé osv. Värd att se iallafall!
När filmen var slut var kl runt 24-01, då kom Anders och hämtade mig, vi hämtade Emma och Hannes och begav oss sedan ut mot Hannes stuga på en liten ö ute i havet utan vatten och el.
båttur i blixtvädret (bland det läskigaste och mysigaste jag gjort).
nattbad i regnet.
jordgubbar och mjölk 3 på natten.
korttrolleri.
vattenskidor.
Motorstopp=paddla/boxering.
välta kanot.
uppskrapade fötter på stenar. Men har haft så otroligt kul och mysigt, här är några av alla hoppbilder vi fotade!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0