Let's get this damn thing over with

Lite tankar angående sista riktiga skolåret i mitt liv...
Jag har alltid varit den där eleven som smålängtar lite till skolan, allt får liksom en nystart, nya chanser osv.
Jag menar jag kommer ju trots allt ta studenten i slutet av detta skolår och det är mest det jag har ångest över, jag vill inte gå ut skolan, jag vill inte behöva bestämma vad jag ska göra med mitt liv, vad jag ska jobba med, var jag ska bo.
Det har jag insett nu så jag tänker göra allt vad jag kan för att detta år ska gå så sakta som det bara går.
Jag pratar väl ungefär med 35% av mina gamla kompisar nowadays men jag antar att det är så det blir med tiden, så det ska bli spännande att se var jag står om ett år. Menmen tar varje dag som den kommer detta sista skolår och bara tänker på mig så ska nog detta bli bra det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0