Sushidejt och Harry Potter

Idag har jag haft en riktig sk. sommarlovsdag! Legat vid poolen hela dagen (och bränt mitt ansikte IGEN) se tog jag en snabbdusch och tog cykeln ner på stan för att träffa Lina, Malva och Fippe där vi åt en redigan sushimiddag. Efter så cyklade vi vidare till hemköp och köpte massa frukt och choklad och sedan hem till mig för att se på film. Disturbia och sista Harry Potter delen blev det, vardagsrummet blev varmare och varmare desto fler som kom in, tillslut satt vi Jag lina malva fippe gustav david simon anders och Timmy i det där rummet! Såå varmt men såå kul med nåt annorlunda en kväll! Imorgon ställer jag klockan för en dag på stranden! 
Godnatt mä er!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0