"jag vet vad du gjorde förra Valborg"

Är väl det värsta man skulle kunna få höra nu, haha! Jag och tre kompisar hade planerat att dra till Uppsala över Valborg men som vanligt med min otur gick det inte riktigt som vi vela. Sååå vi blev kvar i denna skitstad, men tro det eller ej så kan jag helt klart säga att det är den bästa kvällen jag haft sen årsskiftet. Jag Amanda och Lina gick väl på varje stadsdel i Hudiksvall känns det som såhär dagen efter, och förkyld som man är tvekade jag på om jag ens skulle vakna denna morgon! Men det gjorde jag, och amanda för den delen, vi kom hem vid 3-4 inatt och somnade på soffan på några minuter!  Aja det var riktigt kul igår och med den starten på vår/sommaren så kan ju inte resten av sommaren bli dålig precis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0