Tiden räcker inte till

Jag behöver nån timme extra varje dygn! Den saken är säker, jag hinner hem från skolan, hinner plugga lite ibland om det behövs, cyklar iväg på träning, kommer hem vid halv 10-10 och ska då duscha och sen äta. See where i'm going!?
Jag vill också kunna sätta mig med mitt ritblock eller en dator en stund! Men jag har aldrig tid! Har så mycket att blogga om i bagaget och lovar att det kommer upp på bloggen snart! Hade uppvisningen i helgen och på onsdag åker vi till Nyköping och SM! Har nationella och inlämningar och skit! Men snart så, kan nästan säga att det bara är en månad kvar nu till lite frihet!

Framöver kommer skolan bli prioriterad för jag tänker inte gå ut 2:an med ett enda ig! Sista rutten nu kan man hålla ut och lägga i en slutspurt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0