28/9-13

Vet ej var jag ska börja, jag är den typ av människa som aldrig skulle ha en fest, jag hatar överaskningar och nöjer mig med de kompisar jag har! Men efter att mina kompisar en efter en kommit på ursäkter för att inte vara med på min första utgång börja jag tvivla även på dom haha! Nej men mina kompisar hade på något mystiskt sätt annat för sig denna Lördag och mitt tagg till min första utgång var ungefär lika hög som innan en begravning...
Men iaf så bestämde jag och Linnea oss för att göra det bästa av situationen och gå ut ändå, redan kl 5 börja Linnea stressa på mig som hon alltid gör men denna Lördag ovanligt tidigt. Vi åkte och handla mat och hämta grejer hos henne och sedan tillbaka till mig men det jag inte visste då var att det stog ungefär 25 st underbara människor och gömde sig i ett av rummen. Martin sa åt mig att komma ner och lyssna på en låt som han brukar och jag gick hungrig och motvilligt ner och lyssnade på låten, när han pausa låten så börja det sjungas jag må hon leva på övervåningen. Jag funderade på var snabbaste utvägen kunde vara men var tillslut tvungen att gå upp. Mina underbara syskon och vänner hade alltså lurat mig i veckor för att sedan stå där allihopa och fira mig! Kunde inte haft en bättre kväll/natt och jag är så otroligt glad över alla som kom! Något jag alltid kommer minnas men hoppas jag aldrig behöver uppleva igen haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0